- Vizija, poslanstvo in vrednote
-
Aktualno
- Novice
-
Dobre prakse in razvojni projekti
- Dobre prakse
-
Raziskovalno razvojni projekti
- PEDvolution
- Načrt za okrevanje in odpornost
- GreenSwitch
- Digitalni dvojček distribucijskega omrežja
- Travinje ++
- Creators
- OneNet
- Umetna inteligenca
- Ekvilibrij
- Konzorcij za zeleno transformacijo
- Lokalni trg prožnosti (projekt DN-FLEX)
- Priključna zmogljivost distribucijskega omrežja
- TrafoFlex
- SmartEAM
- Izraba prožnosti v energetskih postrojenjih
- StoreMore
- Investicijski projekti
- Lokalni energetski koncepti
- Javna naročila
- Oddaja apartmajev
- Poslovanje Skupine Elektro Gorenjska
- Zaposlovanje v Skupini Elektro Gorenjska
- Za javnost
- Za delničarje
- Družbena odgovornost
- Elektro Gorenjska
- Gorenjske elektrarne
- 60 let Elektra Gorenjska
Predstavljamo novega virtualnega svetovalca EGONa za hitrejšo pomoč uporabnikom
S ciljem uporabnikom olajšati pot do informacij, uvajamo nov in sodoben kanal komunikacije. Virtualni svetovalec EGON, pogovorni bot Elektra Gorenjska, od sedaj naprej uporabnikom in zaposlenim omogoča pridobivanje informacij 24 ur na dan in vse dni v tednu.
Poleg navadne pošte, elektronske pošte (info@elektro-gorenjska.si) in klicnega centra (080 30 19) lahko uporabniki Elektra Gorenjska po novem pridobijo informacije tudi preko pisnega klepeta z virtualnim svetovalcem. Pogovorni robot EGON je na voljo na spletni strani www.elektro-gorenjska.si, njegova uporaba je brezplačna.
Glavna prednost svetovalca je uporabnikom Elektra Gorenjska olajšati način in skrajšati čas za pridobivanje informacij. Poleg stalne razpoložljivosti pogovorni bot omogoča sočasno uporabo večjemu številu uporabnikov. Uporabniki Elektra Gorenjska lahko od sedaj naprej prejmejo informacije v času, ki jim najbolj ustreza ter brez čakanja v vrsti.
»Z novim virtualnim svetovalcem smo bližje našim uporabnikom na digitalnih kanalih, saj omogoča hitro in vedno dostopno komunikacijo. Posebna ekipa zaposlenih s svojim znanjem pomaga pri usposabljanju umetne inteligence v podobi Egona in s tem gradijo na boljši uporabniški izkušnji. Egon je dobrodošla pomoč tudi svetovalcem v klicnem centru, saj prevzame večino pogostih vprašanj strank, kar odpravlja rutino odgovarjanja na ponavljajoča se vprašanja. Posledično so svetovalci bolj osredotočeni na pristnejšo in bolj prijazno komunikacijo s strankami,« poudarjajo v Elektru Gorenjska.
Trenutno so preko virtualnega svetovalca na voljo splošne informacije, ki se nanašajo na postopke priključevanja, spremembe na merilnem mestu, obračun omrežnine, meritve in izpade na distribucijskem omrežju Elektra Gorenjska. V naslednjem koraku razvoja bo virtualni svetovalec na voljo tudiv aplikacijah Viber ali Whatsapp.